»Žirija je še izpostavila energičen revolucionarni izraz v prvem delu predstave ter očarljivo in izredno igro v drugem.«
»V čustveno strnjenem izrazu, ki se zelo natančno spaja z jezikom predstave, nas igralec Matevž Müller previdno vodi v čustveno zgodbo družine dečka Tonija.«
»Devet igralcev tako rekoč nosi uprizoritev od začetka do konca in jo ponekod spretno in pomenljivo dopolnjuje z avtorskimi vzporednicami in mišljenji o trenutnem stanju sveta.«
»Pri tem ga odlikuje predvsem psihofizična kondicija, njegova zavezanost izvajanju in klena prisotnost, ki se ne vda utrujenosti ali nezbranosti.«
»Asja Kahrimanović Babnik s svojo neposrednostjo v igralskem izrazu in z umirjenimi sredstvi predstavlja krhko emotivnost deklice, ki se je znašla v srcu vojne.«
»Vsak njen prihod na oder prinaša novo dimenzijo in interpretativno fineso, s čimer ustvarja močno in navdihnjeno soigro s fantastičnim ansamblom.«
»Hiperrealistična odrska zasnova Raimunda Orfea Voigta, v kateri se zaton meščanstva, ki se vrti okoli sebe, odraža v vsaki podrobnosti, in psihološko natančna igra ansambla, ki je odlično umeščena v najmanjšo vlogo, sledita gledališki tradiciji, ki je šla nekoliko iz mode.«
»Kostumografija poustvarja videz likov Egona Schieleja v vsej njihovi očarljivo razcapani zunanjosti, ki dodatno prihaja do izraza ob subtilnem oblikovanju luči.«
»Vse predstave so vsaka na svoj način pokazale predanost gledališču, ljubezen, obsedenost in veselje do dela.«
»Z vztrajanjem v natančni izreki besedilo sublimira tako, da ugledamo njegovo lepoto in kompleksnost, z odmerjenim ritmom pa evocira občutenje gledalca in razpira prostor za premislek.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju